Obchodní podmínky
Provozovatel internetového portálu
Název společnosti: TERRAIN, s.r.o.
www.terrain.cz
Adresa, ulice a číslo: M.R.Štefánika 34,
Město a PSČ: 01001 Žilina
Provoz: M.R.Štefánika 34, 01001 Žilina
Stát: Slovensko
IČ: 42391679
DIČ: 2120004733
Odpovědná osoba a kontakt
Mgr. Jana Dějová Hánová, +421 915 103 394, jdejova@terrainweb.sk
Mgr. Katarína Melová, +421 944 216 773, kmelova@terrainweb.sk
1) O registraci
Objednávky je možné uskutečnit i bez registrace.
2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem samotným uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před jejím expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požaduje náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informováni elektronickou poštou - e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, který nebyl skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem nebo ne. Pokud zboží není na skladě, nebo skladu dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Uhrazen zboží expedujeme každý pátek. V době letních prázniny a vánočních svoatkov je převádí e-shopu omezená - aktuální informace budou uvedeny na hl. stránce (úvod) nebo na facebookové stránce TerraIn.sk
Storno objednávky
Pokud uděláte storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:
osobní odběr
Objednávku lze vyzvednout osobně po předchozí dohodě mezi kupujícím a prodávajícím. Objednávky je možné vyzdvihovat "pracovní doba", mimo tuto dobu po dohodě.
Osobní odběr se uskutočňnuje na adrese:
M.R.Štefánika 34, Žilina 01001 - výhradně po předchozí dohodě mezi kupujícím a prodávajícím.
Zboží doručováno společností Pošta bez hranic - Obchodní balík
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši:
balík do hmotnosti 5 kg - 250,- KČ
balík s vyšší hmotností - účtuje se individuálně.
Cena přepravy zahrnuje pojistné do 1000, - €.
U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo patrné při předání!
POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen, nebo pokud je porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.
Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován telefonicky nebo e-mailem. Zásilky expadujeme 1x týdně, a to každý pátek.
4) Záruka
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.
5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z cen